НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «Т-ЕКСПЕРТ»
Бізнес тренінги та семінари для персоналу, менеджерів, директорів, керівників та власників бізнесу
Наші бізнес тренінги
Ми допомагаємо та підтримуємо наших клієнтів
у швидкому та успішному проходженні тренінгу

Тренінг «Методи ведення жорстких переговорів»
Що таке справжнє УПРАВЛІННЯ У ПЕРЕГОВОРАХ?
Як добитися погашення ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ клієнтами?
Як здійснювати переговори із високопосадовцями?
Які застосовувати прийоми початку переговорів?
Як здійснювати ПЕРЕХВАТ УПРАВЛІННЯ у переговорному процесі?
Які методи роботи з «важкими» клієнтами та як відрізнити справжнє занепокоєння клієнта від спроби «продавити» своє рішення?
Всі ці питання є прямим завданням тренінгу. Методи ведення Жорстких переговорів.
Тренінг «Управління переговорів. Як зробити Успіх неминучим»
У переговорах, як у шахівниці: є свої фігури, свої правила і безліч варіантів ходів для досягнення результату. І кожен учасник гри має право керувати цією грою! Питання лише в тому: хто перший скористається цим правом?
Як досягти бажаного результату у переговорах? Достатньо лише керувати переговорами!
Хто керує переговорами? Той, хто веде їх за своїм сценарієм і робить це спокійно та розкуто!
Як бути, коли клієнт від початку нав’язує Вам свій сценарій?


Тренінг «Переговори з метою придбання. Для Закупників»
Даний тренінг розрахований на відпрацювання навичок (для тих, кому важлива практика, відпрацювання неординарних ситуацій та ходів у переговорах). Через рефлексію та відпрацювання, даний тренінг дає можливість відчути на собі силу навички переговорного процесу, і надалі застосовувати їх у роботі з постачальниками та партнерами.
Формат проведення: лекції-30%, вправи та практичні завдання-70%. У рамках програми приділяється велика увага розвитку практичних навичок.
Тренінг «Телефонні перемовини»
У переговорах, як у шахівниці: є свої фігури, свої правила і безліч варіантів ходів для досягнення результату. І кожен учасник гри має право керувати цією грою! Питання лише в тому: хто перший скористається цим правом?
Цільова аудиторія: провідні спеціалісти з продажу, спеціалісти із закупівель, керівники проектів, керівники відділів продажів, керівники компаній.
У рамках програми приділяється велика увага розвитку практичних навичок. У процесі навчання кожному учаснику надаються навчальні матеріали


Тренінг «Продажі по телефону або результативні «холодні» дзвінки»
Готові та відрепетовані сценарії телефонних переговорів, здатних зацікавити клієнта з першої хвилини.
Набір варіантів роботи з запереченнями та відмовами клієнтів, здатних переконати клієнта у цінності пропозиції для нього.
Способи швидкого повернення ресурсний стан: інтерес, позитивний настрій.
Діючі методи «обходу» секретаря до Особи прийняття рішення.
Вартість
2 дні (16 годин)
Методи ведення жорстких переговорів
грн / ос
2 дні (16 годин)
Управління переговорів. Як зробити Успіх неминучим
грн / ос
2 дні (16 годин)
Переговори з метою придбання. Для Закупників
грн / ос
2 дні (16 годин)
Телефонні перемовини
грн / ос
1 день
Продажі по телефону або результативні «холодні» дзвінки
грн / ос