«Т-ЕКСПЕРТ НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР»

Тренінг «Продажі по телефону або результативні «холодні» дзвінки»

У переговорах, як у шахівниці: є свої фігури, свої правила і безліч варіантів ходів для досягнення результату. І кожен учасник гри має право керувати цією грою! Питання лише у тому: хто перший скористається цим правом?

Цей тренінг про те, як збільшити кількість нових клієнтів.
Цей тренінг про один із способів пошуку нових клієнтів – «холодні» дзвінки.
Цей тренінг про найрезультативніші техніки, що використовуються кращими продавцями.

Що отримають учасники на тренінгу
Готові та відрепетовані сценарії телефонних переговорів, здатних зацікавити клієнта з першої хвилини.Набір варіантів роботи з запереченнями та відмовами клієнтів, здатних переконати клієнта у цінності пропозиції для нього.Способи швидкого повернення в ресурсний стан: інтерес, позитивний настрій.Діючі методи «обходу» секретаря до Особи прийняття рішення.

+50%

Дозвони клієнтам

+100%

Кількість зустрічей

+40%

Об’єм продажів

+∞%

∞100%

Рівень мотивації та прихильність компанії продажів

План тренінгу

2 дні

Тренінг «Продажі по телефону або результативні «холодні» дзвінки»

грн / ос

Всього: 6 тем

ДЕНЬ 1

1

Що треба знати про продажі

◦ Закони продажу
◦ 5 принципів телефонного продажу
◦ Що продаємо по телефону? Види телефонного продажу
◦ Чого варте слово «НІ»

2

Технологія продажу продукту/послуги

◦ Етапи та цілі всього циклу продажу продукту/послуги
◦ KPI телефонного продажу (ключові показники ефективності дзвінків)
◦ Як уникнути піків та спадів у продажах
◦ Розриви між метою декларованої та демонстрованої
◦ ІПД – завдання дзвінка (Дослідна, Презентаційна, Договірна)

Практичні вправи:
◦ Переговори телефону «як є». Визначення та усунення розривів учасників між метою декларованої та демонстрованої.

3

Як «продати» зустріч

◦ Підготовка до продажу «зустріч»
◦ Відмовки та заперечення – наслідки «сірого» початку розмови. Як заволодіти увагою співрозмовника. Лаконічна та цікава самопрезентація. Помилки в уявленні себе та компанії.
◦ Підвищуємо цінність зустрічі для клієнта (вигоди – компанія, співпраця, зустріч)
◦ «Гачки» інтересу в телефонних переговорах
◦ Прийоми результативного завершення розмови – досягнення мети.
◦ Технологія роботи з запереченнями «УСТУП»

Практичні вправи:
◦ Продай зустріч. Робота на гарячій точці.
◦ Застосування техніки ВСТУП у роботі з запереченнями

◦ Відеозйомка з наступним коригуючим зворотним зв’язком.

4

Коли зустріч неможлива. Мета дзвінка – продаж продукту/послуги

◦ Підготовка до переговорів з метою продати продукт/послугу
◦ Структура сценарію дзвінка з метою продажу
◦ Характеристики/Переваги/Вигоди – як і коли використовувати.
◦ Важливість діалогу в телефонному контакті та Прийоми побудови діалогу в процесі презентації по телефону
◦ Прийоми результативного завершення розмови – досягнення мети. План розвитку відносин
◦ Заперечення клієнтів: як з ними працювати, якщо зустріч неможлива.

Практичні вправи:
◦ Подання Вигод клієнту у телефонній презентації
◦ Побудова діалог-презентації телефоном.
◦Відпрацювання навичок роботи з запереченнями клієнта та завершення діалогу.
◦ Коригування початкового сценарію розмови

◦ Відеозйомка з наступним коригуючим зворотним зв’язком.

5

Ефективність дозвонів


◦ Перший контакт-секретар. Методи “обходу”. Методи «перелому»
◦ Вибір вдалого часу для дзвінків
◦ Що робити, якщо неможливо додзвонитися?
◦ Що робити, якщо вас просять передзвонити?
◦ Дзвінки третій особі та дзвінки за рекомендацією
◦ Повторні дзвінки

6

Правильний настрій забезпечує 80% успіху

◦ «Колесо» успіху
◦ Техніки візуалізації бажаного результату
◦ Техніки повернення в ресурсний стан після відмови клієнта

Практичні вправи:
◦ Індивідуальна робота із застосування технік

Завершення тренінгу