«Т-ЕКСПЕРТ НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР»

Тренінг «Переговори з метою придбання. Для Закупників»

Цей тренінг розрахований на відпрацювання навичок. Через рефлексію та відпрацювання, даний тренінг дає можливість відчути на собі силу навички переговорного процесу, і надалі застосовувати їх у роботі з постачальниками та партнерами.

Даний тренінг розрахований на відпрацювання навичок (для тих, кому важлива практика, відпрацювання неординарних ситуацій та ходів у переговорах). Через рефлексію та відпрацювання, даний тренінг дає можливість відчути на собі силу навички переговорного процесу, і надалі застосовувати їх у роботі з постачальниками та партнерами.

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Методи тренінгу:
Практичні групові та індивідуальні завдання
Рольові ігри
Аналіз практичних ситуацій та відеосюжетів
Тестування
Відеозйомка
Формат проведення: лекції-30%, вправи та практичні завдання-70%

У рамках програми приділяється велика увага розвитку практичних навичок.

План тренінгу

2 дні

Тренінг «Переговори з метою придбання. Для Закупників»

грн / ос

Всього: 16 годин, 9 тем

ДЕНЬ 1

1

Відкриття тренінгу

◦ Знайомство, Визначення цілей тренінгу
◦ Огляд: ключові якості та компетенції професійного переговорника
◦ Ігри розуму (точка Неша)

2

Підготовка до складних переговорів

◦ Ділова гра, відео кейси «Технологічний підхід до VIP та складних переговорів».
 12 золотих правил переговорів
◦ «Не готовий до переговорів-готуйся до провалу». Підготовка до переговорів
◦ Робота над проясненням потреб (постачальника)
◦ Вміння проясняти потреби через «Питання»
◦ Метод зацікавити (AIDA)
◦ Вправа Прояснення потреб «Острів»
◦ “Прихована мова” переговорів – “підводні течії”

3

Види переговорів

◦ «Переговорювач- дивись, слухай і розумій себе!» Психологія переговорника
◦ Формула ідеального переговорника

◦ Комунікація «Переговорний міст» або види ведення переговорів 5 варіантів ведення переговорів
◦ Стратегії ведення переговорів
◦ Жорсткі переговори дають можливість….
◦ Вправа «Вагонів вожатий»

4

Практикуми щодо ведення переговорів

◦ Ділова гра-кейс: «Зустріч із клієнтом»
◦ Практикум: «Прийоми перехоплення у жорстких переговорах»
◦ Практикум «Підготовка до складних, жорстких переговорів»
◦ «Тримай удар» або вертушка переговорів
◦ Кейс “Групові переговори-перехресний вогонь”
◦ «Де в нього кнопка…» – цінності опонента з переговорів

5

Прийоми роботи зі страхами та пригніченістю

◦ Тренінг-практикум «Прийоми роботи з агресією»
◦ Три Бар’єри
◦ Робота зі страхами та сумнівами
◦ Правила обробки та способи зняття страху під час переговорів та до початку ведення

6

Прийоми роботи зі страхами та пригніченістю

◦ Способи маніпуляції
◦ Правила використання маніпуляторних технік
◦ Ціль? Коли? З ким?
◦ Практикум «Застосуй маніпуляцію»

ДЕНЬ 2

7

Керовані переговори

◦ Матриця керованих переговорів
◦ Тренінг-практикум: «Прийоми роботи з пресингом або коли на тебе тиснуть» Розпізнавання маніпуляції та пресингу
◦ Тренінг-практикум «Переконливий вплив»
◦ Переконання «Куба», «Методика Геббельса»
◦ Ділова гра: «Переговори, що керуються» (Супроводжується відеозйомкою з наступним аналізом прийомів)
◦ Вироблення навичок управління етапними переговорами. Методи вибору СЦЕНАРІЯ-СТРАТЕГІЇ, який сценарій і стратегія є ефективнішими.
◦ Діловий комплімент

8

Переговори з постачальником за ціною та умовами

◦ Ланцюжок прийняття рішення в компанії опонента
◦ Визначення осіб впливу, прийняття рішення
◦ Вміння вести переговори щодо зниження ціни
◦ Правила викочування своїх умов
◦ Сценарій торгу
◦ Методи дипломатії

9

Подальший розвиток навичок

◦ Аналіз тренінгу. Визначення плану подальшої самостійної роботи з методичними матеріалами
◦ Тест (за бажанням)

Завершення тренінгу